ballonBeste senior- en juniorleden, trainers, vrijwilligers en natuurlijk bestuursleden,

ONZE CLUB BESTAAT 30 JAAR !

Graag willen we bij dit heugelijke feit aanstaande vrijdag 28 november om half 8 in Olympic Oval even stil staan met een gezellig samenzijn. De trainingen en de IJC-wedstrijd gaan wel gewoon door!

De afgelopen jaren heeft de Toren geschiedenis mogen schrijven met zoal (!) bijzondere prestaties in het opleiden van schaaktalenten door het Toren-IJC-systeem met trainingen, vele individuele - en teamtopscores, Levend Schaak voor HKH Prinses Beatrix, de slotfinale van het eerste echte NK Schoolschaaktoernooi van NL en niet te vergeten het uitgroeien tot de grootste jeugdafdeling van NL.  Zoiets moois hebben senioren en junioren samen bereikt! Graag willen we ook geschiedenis schrijven binnen onze club met 1 groot familie pepernotenteamtoernooi op 12 december voor senioren en junioren met "schaak-aanhang". Het traditionele familie teamtoernooi van de Toren wordt in ere behouden en uitgebreid  met "jong en ouder". Aanstaande vrijdag volgt uitleg en kan men zich ook aanmelden. WELKOM!

Dit jaar valt 5 december op onze schaakvrijdag. Daarom is besloten - voor diegene die wel komen schaken - die avond te starten met een simultaan door twee Toren schaaktalenten: Noud en Mees. Dit in plaats van de training. In de pauze is er een gezellig samenzijn. Deze avond wordt samen met 19 december een "dubbelIJC-avond" (een soort bye). Je beste score telt.

Tot slot: De laatste schaakvrijdag van het jaar 2014, 19 december, is er per groep een slottraining en tevens bedoeld om je trainer in het zonnetje zetten!

Samengevat:

5 - 12 december:        Geen  training.

5 en 19 december:      DubbelIJc-avond; je beste score telt.

12 december:             Geen IJC. Wel een groot familie Torentoernooi voor senioren en junioren met "aanhang".

19 december:             Slottraining van 2015! Zet je trainer in het zonnetje!

Tot vrijdag!

Namens de oudercommisssie,

Peter, Chantal, Erna, Karin en Karen.

toren

ballon