Afgelopen vrijdag 7 november was een avond vol winnaars, een prijzenfestijn dat zowaar soepel en vlotjes verliep.

peter

Na de maar liefst 27 IJC toppers volgden 6 bijzondere vermeldingen. Voor de IJC uitreikingen zie verslag van Peter, voor meer foto's ga naar Picasa.

Allereerst werden Cor Lindeman en Arie Schouten beide in het zonnetje gezet. Cor en Arie hebben zich afgelopen schaakjaar enorm ingezet voor het NK Schoolschaak.Het slotfestijn in Valkenhuizen waar het eerste NK Schoolschaakfestijn plaatsvond werd een grote en vooral gezellige happening waar we met plezier op terug kijken!

Cor en Arie enorme dank !

Jullie inzet werd een prachtresultaat!

Arie willen we hierbij van harte beterschap wensen; Cor brengt je de presentjes en de groeten over! Beide heren kregen naast een mooie cadeaubon, een kaart als waardering en een keycord als herinnering, een hartverwarmend en oorverdovend applaus!  (We hopen dat Arie het kon horen!)

karin corcor

Anna

Het begint een beetje een traditie te worden dat jeugdige IJC-spelers die een NK titel behalen worden gehuldigd.

Dit keer was het de beurt aan:
Anna Martinez: zij werd 1e  op het NK in Borne bij de meisjes D, en Thomas Beerdsen die 1e werd  in Rotterdam bij de Jongens B. Allebei proficiat met deze toppretatie! Helaas moesten ze beide verstek laten gaan deze vrijdag; Anna had ook de griep en Thomas was op schoolreis naar Rome. Voor Anne veel beterschapsgroetjes en Thomas een fijne vakantie gewenst.  De certificaten met de kantinekaart en 't keycord als aandenken bewaard Peter voor jullie! Voor allebei was er een welverdiend groot applaus!

thomas

Tot slot hadden we 2 eervolle vermeldingen:

Rembrandt Bruil heeft van de KNSB de "belofte status" gekregen. Dat belooft dus wat...!!!

En in de periode na de vakantie leverde Mees van Osch een topprestatie door zijn 1e IM norm te behalen op het Unive Schaaktoernooi. Klasse!
Naast de felicitaties, een certificaat, de kantinekaart om te trakteren, een keycord als herinnering was er voor allebei een groot applaus!

karin met rembrandt meesrembrandtmees

Op naar de volgende NK's en IM's en zo meer....we laten ons graag weer verrassen!

Allen veel succes !!!

Namens de Jeugdcommissie,

Peter, Karin, Erna, Chantal en Karen.