Op vrijdag 8 november tijdens de prijsuitreiking van de kampioenen van periode 1 was het ook tijd voor de huldigingen van onze Nederlandse kampioenen.

201309_collage_quirinneOp 21 september 2012 hebben we de laatste huldiging van Nederlandse Kampioenen gehad. Het was de bedoeling dat Quirine tijdens de slotdag gehuldigd werd. Helaas kon zij toen niet aanwezig zijn. Quirine is Nederlands Kampioen geworden bij het Open NK Rapid op 17 november 2012 te Eindhoven. Nog een weekje en dan kan zij proberen haar titel te prolongeren. Voor haar deze keer geen tekening, maar een fotocollage. Helaas was zij verhinderd tijdens de huldiging.

huldiging_nov_2013Op 29 september werd Toren A/B Nederlands kampioen tijdens het Open NK Rapid voor Jeugdteams. In het team zaten Mees, Thomas, Bart, Malcolm en Ian. Moest ik opeens snel aan het tekenen zodat zij ook gehuldigd kunnen worden. De tekeningen zijn klaar. Thomas krijgt voor de tweede keer een tekening, nu een Pastel krijt tekening met een Feyenoord shirt. Zijn shirt ging mij gemakkelijk af om te tekenen, maar het gezicht, dat was heel erg lastig. Ik hoop dat hij tevreden is.

Thomas was verhinderd tijdens de huldiging. Ben, onze voorzitter houdt zijn portret vast.

Voor meer foto's van de huldiging ga naar Picasa (incl. periode prijzen 1).

201310_Malcolm_OI_grijsscan  201310_Bart_OI_grijsscan 201311_Ian_OI_grijsscan
201310_Thomas_Pastel_II  201310_Mees_Pastel