Op 9 augustus werd Xandry geboren, dochter van Marco Vastenhout en zusje van Raimond Vastenhout.

marcogabriellaxandryHet is al weer even geleden dat Xandry geboren is (9 augustus), toch leek het mij wel leuk nog even een klein web verslagje hieraan te wijden.

Xandry is de dochter van Marco en Gabriëlla Vastenhout. Marco speelt bij de senioren. Xandry is ook het zusje van Raimond Vastenhout. Hij speelt zowel bij de senioren als bij de jeugd. Raimond was bezig met het schaaktoernooi : ONJK (open nederlands jeugd schaakkampioenschap) te Borne, toen zijn zusje werd geboren. Het toernooi had daar wel onder te leiden. Maar een prachtig zusje krijgen is veel belangrijker dan een schaaktoernooi.

raimondjanoxandryDaar krijgt hij er nog zoveel van, maar een zusje, dat blijft denk ik wel bij eentje. Marco en Gabriëlla hadden haar eigenlijk al wel wat eerder verwacht net als Raimond en het broertje Jano. Die waren veel te vroeg, maar Xandry heeft rustig haar tijd uitgezeten. De volledige namen zijn: Xandry, Fabiënne, Matlin. Wat een mooie namen, wel moeilijk.

marcoxandryXandry woog bij haar geboorte 3600 gram en was 52 cm. Ondertussen is deze dame al weer 9 weken en ruim 4900 gram en 60 cm. Dat gaat prima. Het is een rustig en ontspannen meisje, die het heerlijk vindt om lekker bij haar broer Raimond op schoot te zitten en te knuffelen. Kleine broer Jano geeft Xandry de hele dag kusjes.

xandryNaar buiten gaan met haar grote broers vindt Xandry super, denken paps en mams. Ze bekijkt dan goed wat er om haar heen te zien is. Wanneer ze even niet kan slapen, mag ze bij Marco liggen en dan valt ze als een blok in slaap.

Heel veel geluk met jullie vijfjes.