Zaterdag 19 maart staat de derby tegen ASV uit de 1e klasse op het programma. De thuiswedstrijd begint om 13:00 in de Rijnbrinkgroep (Zeelandsingel 40). Nadat we verleden jaar een zure onnodige nederlaag opliepen, zal het dit jaar zeker anders gaan! Een 7-3 overwinning met de nodige hectiek is mijn voorspelling en zoals we weten komt die altijd uit.

We verwachten natuurlijk wel dat de jonge honden (enkeling daargelaten) van het 1e en de oude rottten (enkeling daargelaten) van het 2de de nodige aanmoediging krijgen!!!!!
ASV 1 is met 6 matchpunten nog niet veilig, zeker omdat ze nog een aantal sterkere teams op bezoek krijgen. Terwijl wij lekker vrijuit kunnen spelen en reken maar dat we die vervelende nasmaak van de verloren wedstrijd verleden jaar weg willen spoelen.
Het 2de is nog volop in de race voor het kampioenschap en ze hebben nog steeds alles in eigen hand. Kortom het belooft een spannende middag waar het kandidaten toernooi nog een puntje aan kan zuigen.

Het live verslag is weer in de vertrouwde handen van Jeroen en Frank, hopelijk tot zaterdag allemaal!

Aanvang: 13:00, Zeelandsingel 40 Arnhem (3de verdieping)
Tijdnood fase begint rond 16:00