Mooie partijen, vele kansen; spannende strijd; Het voorjaar leek op komst.... de winst liet ons echter vandaag beduusd achter in nog enkele winterse sporen..............

Wij zijn nu wachtend tot het voorjaar volledig opkomt en we weer volledig zullen opbloeien tot een veld jong groen fris gras aan overzijde van de sloot.

T6_2T6_3

T6_1De start begon met een 1-0 voor Bart die onze enige volle punt wist binnen te halen en hiermee de mooie topscoorder van het team is. helaas werd dit opgevolgd met een 0-1 voor Geert S die dapper strijdend vocht, maar uitgleed in zijn eigen veld.

Vervolgens haalden Thomas en Ian remise en was er nog steeds niets beslist. Strijdend mocht ik voort, maar het wilde niet baten, want ik miste een pijnlijk matje (ja alweer). Dick ging voor ons team voor de gelijkmaker en vocht tot het bittere einde.

In punten 2 verschil, maar op spelgebied waren er zeker mooie kansen. We zijn er niet afgespeeld, maar we hebben ons laten overspelen! Waarbij de tegenstander ons zeer mooi troefde! Volgende wedstrijd tegen Velp weer nieuwe kansen. Want we zullen strijdbaar verder gaan waarbij we onszelf volgende keer op de punten trakteren.

T6_4T6_5

T6_6T6_7