Op zaterdag 23/4 wordt thuis de slotronde gespeeld van de KNSB-competitie. Toren/VSV 1 staat 2e en kan niet meer kampioen worden en ook niet meer ingehaald worden. Toren/VSV 2 zal na een fantastische start van het seizoen en daarop volgende wat mindere rondes, de slotronde willen afsluiten met een overwinning. Dat kan ten kostte gaan van kampioenschap van hun tegenstander Max Euwe 3. En weer met foto's van Monique.

We verwachten natuurlijk weer een flink aantal supporters in de kantine (3e etage) van de Rijnbrinkgroep op de Zeelandsingel 40 in Arnhem.

Tweepartijen zijn bij Toren/VSV 1 vooruitgespeeld.

Opstellingen:

T1 ME1 1

T2 ME3 0

14:55 uur:

Even een korte update. Na ruime anderhalf speeltijd kan ik melden datj bij het 1e Malcolm en Frank in zwaar weer beland zijn. Bij het 2e geldt dit (in mindere mate) ook voor Rein en Leo. Noud lijkt een winst af te steven. Hij heeft een zeer gevaarlijke ogende aanval op de Koningsflank van zijn tegenstander geplaatst. Verder is er nog niet veel te zeggen over de andere borden.

17:15 uur:

Wegens het wegvallen van internet nu pas een update. De wedstrijden zijn beiden bijna  gespeeld. Tjaart speelt nog voor de winstvoor T1. Het 2e staat al 6-1 achter. Steven gaat proberen de afstraffing iets minder te laten worden.

T1 ME1 2

T2 ME3 2

Bij deze feliciteren we  onze tegenstander Max Euwe 3. Een terechte kampioen!

T1AT1B

T1CT1D

T2AT2B

T2CT2d

Om 17:30 uur wint Tjaart en daarmee is de winst toch voor het 1e.
Alleen Steven speelt nog.

T1 ME1 3

17:55 uur:

Steven sleept er een mooie remise uit. Eindstand 1,5-6,5. Eeen zeldzaam grote afstraffing.

T2 ME3 3