Zaterdag om 13:00 uur wordt in onze nieuwe speellocatie "De Gelderse Biblioservice" aan de Zeelandsingel 40 op de derde verdieping gespeeld door De Toren 1, 2 en 3! Kom onze mannen (en vrouwen natuurlijk!) supporten!

Voor De Toren 1 begon de competitie in de eerste klasse landelijk met een valse start in het noordelijke Leeuwarden. Er werd verloren van Philidor 1847 met 6-4. In deze tweede ronde wordt SSC 1922 ontvangen die in de eerste ronde thuis met 2-8 verloren. Dus er zijn zeker kansen.

De Toren 2 won in de eerste ronde zeer verrassend van D4 met 2½-5½ en mag zich momenteel de verrassende koploper in poule 3H van de landelijke derde klasse noemen. Er wordt aangetreden tegen HMC Calder 3 dat zijn eerste wedstrijd ook met 5-3 won. Twee wedstrijden werden afgelopen vrijdag vooruitgespeeld en zeer verrassend zorgt dit voor een voorlopige 2-0 voorsprong voor onze mannen. Ligt een stunt weer in het verschiet?

De Toren 3 heeft de eerste ronde van de Promotieklasse een mooie 4-4 behaald tegen PSV DoDO. In deze 2e ronde wordt De Pion 2 de tegenstander. Zij verloren de eerste ronde met 6-2. Ook hier zijn we dus zeker niet bij voorbaat kansloos.