Zaterdag 25 juni De OSBO en ASV organiseren een feest ter gelegenheid van hun 70-jarig en 125-jarig jubileum in Rozet te Arnhem. Aanvangstijdstip 9.45 uur.

Het dagprogramma luidt als volgt:

* 9.45 uur: Opening door de voorzitters

Schaken:

* 10.00 - 15:30 uur Tweetallentoernooi met aantrekkelijke prijzen, 7 ronden Zwitsers, 15 minuten p.p.p.p.

* 10.00 - 14.30 uur Simultaans Jan Timman en Thomas Beerdsen

Lezingen:

* 12.30 - 13.30 uur ‘De OSBO-competities’ door Huub Blom

* 14.00 - 15.30 uur ‘Wij presenteren de Koning’ door Hans Böhm

Promotie:

* 10.00 - 12.00 uur en 13.00 - 16.00 uur Iedereen kan schaken tegen de Chess Queens Zhaoqin Peng & Tea Lanchava

Aanwezigheid van ‘De Beste Zet’ en ‘Schaakkunst’ Het adres van Rozet is Kortestraat 16, 6811 EP Arnhem. Telefoon: 026 - 354 3100 Opgave voor het tweetallentoernooi bij Ruud Wille (ASV): Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Opgave voor de simultaan bij Miklós Hoffer (OSBO): Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Zie ook de website van de OSBO: www.osbo.nl