Het ASV Vierkampentoernooi wordt dit jaar op 10 en 11 mei a.s. in het grand-café van het Color Business Center Arnhem Lorentz, IJsselburcht 3 in Arnhem (Presikhaaf) gespeeld.

Dit toernooi voor (rating) leden van de KNSB is voor schakers van alle niveaus. De deelnemers worden op sterkte ingedeeld in groepen van vier spelers. De resultaten worden doorgegeven aan de KNSB voor de ratingverwerking.

Het inschrijfgeld bedraagt € 15,00, waarbij inbegrepen de lunch op zaterdagmiddag. Voor de helft van de deelnemers zijn er bovendien prijzen in natura. Tegelijk met dit toernooi zal op de zaterdag ook de halve finale en de finale van de strijd om de OSBO-cup gespeeld worden. Bennekom, PSV/DoDo, Voorst en Veenendaal 3 hebben zich geplaatst voor deze finaledag.

Voor meer informatie over ons toernooi verwijzen wij je graag naar onze website www.asv-schaken.nl  Wij stellen het op prijs als je clubgenoten en schaakvrienden ook wijst op dit gezellige toernooi.

Wij hopen jou en wellicht clubgenoten van je in Arnhem te mogen begroeten.

Tenslotte alvast voor je agenda: het Open Schaakkampioenschap van Arnhem wordt gehouden in het weekend van 6 t/m 8  september 2013.

Met vriendelijke groet,

Erik Wille
Voorzitter ASV

<<  <  April 2018  >  >>