Op zaterdag 10 oktober organiseert schaakvereniging De Toren Arnhem haar jaarlijkse jeugdschaaktoernooi in het Olympus College te Arnhem zuid. voor meer info..................

Deze jeugdschaaktoernooiencyclus ook wel IJSCO (Internationale Jeugd Schaak COmpetitie) genoemd, is onderdeel van 14 regionale jeugdschaaktoernooien en wordt in andere onderbonden van de KNSB grandprix (GP) genoemd. De IJSCO is met 14 toernooien de grootste GP-cyclus van Nederland.                                                                                                                                            bannerijsco1516

Groepen voor elk niveau, van stap 1 t/m 6 (ingedeeld op sterkte/rating)

Een groep bestaat uit 6, 8 of 10 spelers. Per groep zijn er prijzen te winnen.

• Inschrijven uiterlijk donderdag 8 oktober 15.00 uur

• Leeftijd t/m 20 jaar Inschrijven onder vermelding van   • naam,                         • geboortedatum (nodig voor verwerking partijen in IJSCO-ratinglijst)                • clubnaam (indien lid van schaakclub) of woonplaats,  • telefoonnummer (evt.)

Deelname kost 5 euro, te voldoen bij entree. • Deelname is pas zeker na bevestiging (per mail).

Olympus

• Zaal open 10.45 uur, present melden tot uiterlijk 11.15 uur Locatie: met dank aan het Olympus College, ingang Zeegsingel, ingang noordzijde van het Olympus college (nabij wegversmalling)

Het Olympus College ligt in de omgeving Rijnhal/Gelredome. Openbaar vervoer lijn 4 (halte v Berkumstraat) of lijn 7. Parkeren kan in de omgeving (lopen naar de ingang) Prijsuitreiking 17.00 uur

Voor de Toren leden aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Uiterlijk dinsdag 6 oktober door een mail met naam naar mij te sturen. Een rijschema  is voor ons thuistoernooi natuurlijk niet nodig.

Aanmelding: Voor niet Toren leden, bij voorkeur via mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via 06-53361011

De Toren Banner logo                                         Raindropchess auto sticker

Raindropchess:  Voor elke bezoeker ( ook voor de volwassenen) bestaat de mogelijkheid om een partijtje Raindropchess te spelen. Dit bijzondere spel is gratis ter beschikking gesteld door de frabikant.