Hoe werkt SponsorKliks?

We hebben het SponsorKlikslogo op onze website geplaats.

Als men dan hier op klikt komt men onmiddellijk op de bedrijven die mee doen.

Als men dan vervolgens op de SponsorKlikspagina op een winkel klikt en een bestelling doet dan ontvangt SV De Toren geld.

Met SponsorKliks kan men dus zelf een financiële bijdrage leveren aan jouw vereniging, zonder dat het jou een cent extra kost!

Boek een hotel bij Expedia of Booking.com of bestel online een pizza via Thuisbezorgd en jouw vereniging ontvangt geld in de clubkas.

Via de categorieën boven in het menu kan je tevens bij diverse webwinkels als Wehkamp, Bol.com en Coolblue bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar jouw vereniging. En nogmaals, het kost jou niets extra!

Doordat men voortaan de online aankopen doet via de SponsorKlikspagina ontvangt onze vereniging directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die Jouw vereniging een warm hart toedragen.

Ook kunnen de vrienden en familie bestellen vis onze site doormiddel van Sponsorkliks

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks wordt gedaan. 75% van deze commissie storten zij op de bankrekening van onze vereniging. Of men nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com  gaat of men gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, men betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit* en profiteert de SV De Toren hier direct van!

Waarom SponsorKliks?
SponsorKliks is al sinds 2011 actief en wordt door de hoge omzetten die wij leveren bij de meeste winkels in het hoogste commissiesegment geplaatst. Doordat duizenden verenigingen actief deelnemen kunnen wij zeer goede, en regelmatig exclusieve, commissie-afspraken maken met winkels. Door deze schaalvoordelen keert SponsorKliks de hoogste nettocommissie uit in de markt!

* In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag er GEEN commissie op Nederlandse boeken worden gegeven.