Ooit gaat het weer beginnen !

Beste allemaal,

Hoe gaat het met de SV de Toren de Coronatijd. Allereerst is gebleken dat onze vereniging hecht is, en dat onze leden trouw zijn, er heeft in deze Coronatijd niemand zijn lidmaatschap opgezegd. Er staan zelfs drie nieuwe leden in de startblokken om te komen schaken wanneer het weer kan. Dan mogen we verder van geluk spreken, dat onze zaalhuur bij de BTV niet doorloopt als we niet kunnen schaken.

De BTV heeft door het kleine aantal schakers tijdens de pandemie op ons verzoek de huur zelfs met 30% verlaagd. De zaalhuur is samen met de OSBO bijdrage onze grootste kostenpost. Onze sponsoren in het algemeen kleine zelfstandigen hebben het wel zwaar. Hierbij dan ook de oproep aan de leden, om bij een eventuele aankoop eerst even te kijken bij de sponsoren. Wat we allemaal wel heel erg missen, is het persoonlijke contact op de Maandagavond. Waarbij men naast het schaken ook lekker kan kletsen over allerlei andere zaken, vrouwen, kinderen, oud leden die er niet meer zijn etc. Een lichtpuntje is de vaccinatie, die moet uiteindelijk wat meer vrijheid geven in het Coronaland. Ik weet het zeker “Ooit gaan we weer beginnen” met het schaken, we weten alleen nog niet wanneer of met welke kleur. Maar als het zover is ontvangt u onmiddellijk een mail, en zal het ook op onze site kenbaar worden gemaakt. Tot ooit