Het was deze keer weer lekker druk, in totaal waren er 20 schakers aanwezig en werd er gepeeld voor de beker en de interne competitie. Verder was het leuk om Maarten van Rhee te ontmoeten, Hij komt uit Zetten en wil graag bij ons gaan schaken. Het eindspel tegen Jaring, met een ieder 1 Koning 1 Toren en 1 pion, stevende op een remise af. Maar Maarten wist het toch om te buigen naar winst. Zijn eerste punt is binnen, we wensen hem nog veel schaakplezier bij De Toren.

Klik hier om het maandagavondnieuws van 4 maart te lezen.

Nogal wat afmeldingen deze keer, tocht lukte het Arie om weer een gelijkwaardige indeling te maken. Het resultaat mag er zijn, Bart remise tegen Rolf, en Franke remise tegen Guido. En René deed het meer dan uitstekend door te winnen van Ad.

Op deze Maandagavond was het weer gezellig druk, in totaal 22 schakers. Waaronder 4 schakers uit Voorst. Verder mochten we Laurens Storms verwelkomen als deel-lid. Laurens is namelijk al hoofdlid bij de ASV, maar vind het ook leuk bij ons mee te spelen.Wij van het bestuur wensen Laurens nog veel schaakplezier toe. Verder kwam Adam Korkut een partijtje meespelen, ook hij vond het leuk en gaat zeker vaker komen, ook Adam is van harte welkom bij onze club.

Ondanks het gure winterweer. Waren er toch nog 13 schakers naar de Steenen Camer gekomen. Zij zorgden voor veel schaakplezier, ook waren er twee knappe overwinningen van Bart en Jaring. Verder was het natuurlijk weer ouderwets gezellig.

De afgelopen maandag werd de 1e avond van het Rapid kampioenschap gespeeld. Kijk hieronder voor de stand. Laurens staat alleen bovenaan met 3 overwinningen op de voet gevolgd door Arthur met 2 overwinningen en 1 remise.

Maandagavond nieuws van 14 Januari 2019, ook vanavond kwamen er 22 schakers naar de Steenen Camer. We hadden  bezoek van Mook 3, deze werden met 3-1 volledig weggeveegd,. En er werd natuurlijk ook interne competitie gespeeld. Verder was het heel leuk dat Imre, en Gert ook weer eens van de partij waren.