Het programma voor de externe competitie Torenteams staan online. Onder de link Torenteams - teaminformatie staat het programma.

Na ongeveer 6 jaar met veel liefde en plezier onze schakende seniorenleden van een hapje en drankje voorzien te hebben, aan de bar in de Steenen Camer, stoppen Thea en Yannick helaas met deze nobele dienst bij onze club. Yannick stopt tevens als lid van onze vereniging en hij als zowel Thea zijn er a.s maandag voor het laatst op de club. Op maandagavond  18 september kunt u voor de laatste keer genieten van een drankje en hapje geserveerd door Yannick en Thea en is er gelegenheid om even handen te schudden. Alle mensen die genoten hebben van de gastvrijheid van deze toppers zijn a.s maandagavond van harte welkom op de Steenen Camer.

Zaterdag 20 mei vindt het eerste Girls Only Schaaktoernooi in Apeldoorn plaats. Tussen 12.00 en 17.00 uur, kunnen meiden t/m 18 jaar met elkaar de strijd aan op het schaakbord.
Het toernooi wordt gehouden in wijkcentrum De Groene Hoven, Koninginnelaan 280, in Apeldoorn.

Zaterdag 25 juni De OSBO en ASV organiseren een feest ter gelegenheid van hun 70-jarig en 125-jarig jubileum in Rozet te Arnhem. Aanvangstijdstip 9.45 uur.

Op Woensdag 28 oktober sprak ik thuis met Peter. Hij vertelde honderduit over zijn afkomst, zijn beste resultaat, wanneer hij schaaktrainer werd en nog veel meer.

Anna-Maja Kazarian heeft lastminute afgezegd voor het WK schaken. Ze gaat meedoen aan een prestigieus toernooi in Ijsland. Er dus nu een plekje vrijgekomen binnen de delegatie.

Ruud Janssen heeft de SOS-prijs van uitgeverij New In Chess voor de spectaculairste partij uit de eerste ronde van de KNSB-competitie gewonnen.

Met een 6 uit 9 score op een Europees kampioenschap is meer dan goed presteren. Met zeer sterke tegenstanders als hindernis, met boeiende en spannende partijen. Het toernooi in vogelvlucht……………