De laatste jeugdmailing: http://mailchi.mp/d0fb5c3ff5c0/sv-de-toren-laatste-2-weken

Hieronder nu de volledige eindstand van alle 8 groepen. Wat is het spannend tot het laatst en regelmatig zal dewebsite opgevraagd zijn om te kijken of de definitieve uitslagen al binnen zijn. Want in het eigen werk kunnen toch nog wat foutjes geslopen zijn!

Komende vrijdag is de laatste ronde van de vierde periode. Deze wordt begonnen met de volgende spannende stand waarin eigenlijk nog maar twee spelers zeker zijn. Dit gaat een spannende laatste ronde worden!

Hierbij de stand na de 6e ronde van de 4e periode van de Interne Jeugdcompetitie

Hierbij de uitslag na de stand na de 5e ronde van deze periode. Helaas hebben we enige tijd wat problemen met de website gehad en konden we geen nieuwe standen publiceren, maar wezijn er weer!

Hierbij de stand na de tweede en derde ronde van de interne jeugdcompetitie. De stand na de tweede rond ontbrak helaas doordat het uitslagenformulier van de Koningsgroep had besloten om spoorloos te verdwijnen. Gelukkig konden de spelers na 3 weken de uitslagen nog reconstrueren, dus is de stand weer compleet.

Welke resultaten behaalden Geert van Hoorn (Jeugd A), Anna Martinez (Meisjes B), Dries Wedda (Jeugd B), Sara Martinez (Meisjes C), Imre Woest (Meisjes C), Arthur Maters (Jeugd C) en Mika Rutjes (Jeugd C) in Assen?

Vanavond is er wel schaken. OVerige info in de mail: