Na 8 jaar actief te zijn geweest als bestuurslid van De Toren (4 jaar secretaris en 4 jaar voorzitter), heb ik besloten om aan het eind van dit seizoen te stoppen met mijn bestuurswerkzaamheden. Door een overvolle agenda (zowel privé en zakelijk) heb ik gemerkt dat ik als voorzitter niet kan brengen wat er van me verwacht zou mogen worden of wat ik zelf zou verwachten.

Een vereniging van dit formaat (nog altijd één van de grootste schaakverenigingen van Nederland) heeft vele vrijwilligers nodig om alles draaiend te houden. Iedere vrijwilliger is daarbij even belangrijk, met z'n allen kunnen we immers veel meer dan alleen.

Of het nu het nakijken van oefeningen betreft, teamleider zijn van één van de vele teams, het geven van trainingen, het bemannen van de bar, het vervullen van een bestuursfunctie, iedereen draagt zijn/haar steentje bij. In ruim 30 jaar zijn we daarom geworden wat we zijn: Een vereniging om trots op te zijn!

Heb je wel interesse om onze nieuwe voorzitter te worden, maar zou je graag willen weten wat de inhoud van deze functie is? We zijn uiteraard bereid om, geheel vrijblijvend, een uitgebreide toelichting te geven en alle vragen te beantwoorden.

Interesse? Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met 06-52621308. Het is uiteraard ook mogelijk om in een persoonlijk gesprek e.e.a. toe te lichten, bijvoorbeeld op maandagavond (seniorenavond) of vrijdagavond (jeugdavond), op onze bekende schaaklocaties.

Graag ontvangen we een reactie vóór 15 juni i.v.m. de naderende zomervakantie.

Met vriendelijke groet,

Ben McNab

<<  Oktober 2017  >>
 ma  di  wo  do  vr  za  zo